Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Andra gången gillt

Av Ia Hornesjö - 13 maj 2014 06:52

Idag är jag hur pilsk som helst, mina mamma , syster och Sally får inte vara i fred, jag säger kom igen då brudar, men de verkar tycka att jag är lite jobbig.

Min pappa, storebror och lillebror är jätteledsna för att de inte får träffa mig och nu har de inte ätit något sedan i lördags. Matte tycker rätt synd om dem, men detta är ju helt naturligt och snart så sätter de igång igen att äta och jag slutar helt vara det lockande betet.

 

Jag är på hugget för att träffa Loke igen och tycker nog att klockan skulle kunna gå lite fortare.

Så var vi äntligen på väg, helt plötsligt så hör jag matte säga till husse när de var på Essingeleden "vi har väl Olga med oss", så tyst var jag i bilen och bara väntade på att snart få träffa min Loke igen.

 

Jag passade på och kissa innan vi gick in och det kände ju Loke direkt när han kom ut för att möta oss.

 

Loke var idag en riktigt gentleman och väntade tills jag kom till vår matta. Men sen var det snabba ryck och tyvärr lite för snabb var han idag.

 

Var tog du vägen, skulle inte du och jag dejta denna dag

 

Får väl gå här och vänta tills du är klar för en ny omgång.

Längtan efter dig min snygga fästman blev inte så lång och nu var vi redo båda två.

Så nöjda och belåta var vi nu och vi bara gick omkring och pussade på varann när våra mattar och även min husse fikade.

Snart var det dags för oss att åka hem,  men först ville min matte ha en fin bild på oss båda och där framför muren med tulpanen bakom tyckte matte att vi skulle sätta oss. Jag gillar ju att bli fotograferad, men Loke hade lite annat i huvudet, men några bilder fick vi till i alla fall.

 

Visst är vi ett fin kärlekspar. Matte säger att hon förväntar sig väldigt fina valpar efter oss båda.

 

Matte tog även varin bild på oss när vi var ensamma och se vad snygg han är min fästman

 

Klart att det även skulle bli en bild på  mig när jag var ensam och inte går jag av för hackor.

Nu kommer jag att vara lite tyst här på bloggen fram tills matte tycker att hon börjat märka något på mig,'

Olga

  

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ia Hornesjö - 23 juni 2014 16:41


Så sa matte efter att ha tagit ett kort på mig och min morsa Lycka när vi stod och tiggde lite mat av husse-   Inte sjutton är jag bredare över ryggen än vad morsan är. Nej nu lägger vi ner detta och återkommer i /vinter när jag planeras att p...

Av Ia Hornesjö - 22 juni 2014 13:51


  Bilden tagen den 23/6 På tisdag går jag in i 6:e veckan, eller skulle ha gjort om jag hade haft valpar i min mage. Matte säger att jag beter mig som om det fanns valpar därinne och hon håller på och kollar mig hela tiden. Jag har inte fått någ...

Av Ia Hornesjö - 11 juni 2014 07:05

Idag är det dag 28 från andra parningen, den som matte tror på så vi åkte till veterinären på eftermiddagen för att se om jag har några fina bebbar i min mage. Men först nu på morgonen så skulle matte raka min mage så att veterinären slipper det när ...

Av Ia Hornesjö - 7 juni 2014 09:03

Hm, idag är det matte som får det där vecket mellan ögonen. Matte sa att idag är det dax för vägning eftersom det är fyra veckor sedan jag träffade min fästman första gången. Förra veckan vägde jag 13,2 kg och matte tyckte att det var så kul att jag ...

Av Ia Hornesjö - 3 juni 2014 07:37


I dag är det tre veckor sedan 2:a parningen och den som matte tror var den som vi lyckades mest rätt med när det gäller dagen då min ägglossning borde vara.   Det var var varmt och jobbigt igår, jag satt mycket stilla och bara funderade, mådde ä...

Presentation


Jag heter Hornlake Observant of Principle men kallas för Olga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards