Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Ia Hornesjö - 7 juni 2014 09:03

Hm, idag är det matte som får det där vecket mellan ögonen. Matte sa att idag är det dax för vägning eftersom det är fyra veckor sedan jag träffade min fästman första gången. Förra veckan vägde jag 13,2 kg och matte tyckte att det var så kul att jag hade gått upp flera hg sedan innan parningen, men idag blev hon lite fundersam, jag hade gått ner 1 hg sen förra veckan. Jag äter som en häst, jag är glad och sprallig, älskar att leka, visst händer det att jag sover också, men matte tycker att jag är lite väl pigg för att ha valpar i magen. Men mina tuttar växer och är nu rosa, så man kan ju aldrig veta Nu är det ju bara fyra dagar innan vi får veta ordenligt och det är när vi har varit och tagit ultraljud. Så det är väl bara att vänta och se vad det blir för tårar på onsdag, för tårar säger matte att det kommer att bli i vilket fall som helst, de ena säger hon heter gläjetårar och de är ju dessa jag hoppas att matte får fram.

Olga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Hornlake Observant of Principle men kallas för Olga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards