Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Ia Hornesjö - 22 juni 2014 13:51

 

Bilden tagen den 23/6

På tisdag går jag in i 6:e veckan, eller skulle ha gjort om jag hade haft valpar i min mage. Matte säger att jag beter mig som om det fanns valpar därinne och hon håller på och kollar mig hela tiden. Jag har inte fått någon extra mat eftersom jag inte behöver det, jag är ju rätt krallig eller som matte säger supersnygg i kroppen.  När vi var hos veterinären så vägde jag 13,2 kg på deras våg, på vår här hemma hade den visat både 14 och 14,5 kg, men det var troligen fel och desssa vågar säger matte är ju så känsliga om de inte står perfekt på golvet.

Men idag har matte och husse vägt mig igen, de har provat på två vågar och båda visade fast de står på olika ställen att jag väger 14,4 kg, detta gjorde ju matte ännu mer fundersam, men jag kanske har ätit lite mycket den senaste tiden i alla fall- Matte tog mig i knät och smekte mig på magen samtidigt som hon sa, tänk om det finns en liten kille eller tjej där inne även denna gång. Men när jag fick Xanthos i november så såg man faktsikt honom på ultraljudet.

Men den sonm väntar får se.

Olga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Hornlake Observant of Principle men kallas för Olga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards